Zaczęłam oglądać seriale! + TOP 4

top 4 seriale

Dzisiaj chciałabym poruszyć nieco inny temat niż zwykle, a mianowicie... seriale! Jeszcze kilka lat temu wątek ten kończył się dla mnie na M jak Miłość 😜 Do dziś jednak wiele rzeczy zdążyło ulec zmianie, więc dziś przychodzę z postem podsumowującym moje dotychczasowe serialowe 'osiągnięcia'. 

➤ Na początek- moje TOP 4 seriale!

sherlock holmesWarto zacząć od tego, co było jednocześnie początkiem mojej przygody z serialami. A chodzi tutaj o Sherlocka od BBC. Koleżanki polecały, więc postanowiłam spróbować, tak z czystej ciekawości. Obejrzałam jeden odcinek, po dłuższym czasie drugi i tak dalej... A kiedy miałam więcej wolnego czasu, zaczęłam oglądać po kilka na raz... 😃 Dziś świetnie wspominam tę produkcję i mam ochotę kiedyś powtórzyć sobie całą historię od początku. Jeśli lubicie historie o Sherocku Holmesie lub po prostu o ekstrawertycznych, inteligentnych osobowościach, ta produkcja jest doskonała dla Was!

stranger things netflixKolejny na liście jest Stranger Things. Netflixowa produkcja, która wciągnęła mnie po uszy. Już zacieram łapki na premierę trzeciego sezonu ♥ Serial posiada niesamowity klimat, jednocześnie mroczny, ale nie tak przerażający, żebym (unikająca horrorów jak ognia) ja, nie mogła go oglądać! Zresztą wspominałam już kiedyś o tym serialu 😉 

serial the 100Na trzecim miejscu usytuowałabym produkcję, z którą zapoznałam się w tym roku, głównie podczas wakacji, a mianowicie The 100. To serial, dla którego zarywałam letnie noce przed ekranem laptopa i naprawdę tego nie żałuję! Serial opowiada o czasach, kiedy na Ziemi nie można już mieszkać. Stacja kosmiczna jednak nie jest w stanie dłużej utrzymać przy życiu ludzi na niej przebywających. Postanawiają więc oni wysłać na Ziemię grupę więźniów, aby sprawdzić, czy na rodzimej planecie cokolwiek zdążyło się zmienić po kilkudziesięciu latach. Serial nie jest może idealny, a bohaterowie potrafią być irytujący, jednak jest to historia, w którą po czasie baardzo się zaangażowałam 😊

serial atypowy netflixA na koniec coś bardziej przyziemnego, ale nie mniej świetnego- Atypowy. Produkcja opowiada historię Sama, chłopaka z autyzmem. Serial przedstawia perypetie jego i jego rodziny, zwracając uwagę na trudności, z jakimi codziennie musi się on mierzyć. Robi to w sposób jednocześnie zabawny i przyjemny do oglądania, ale nie powierzchowny. Dzięki temu jest to genialna pozycja dla różnych przedziałów wiekowych, przypomina mi nieco zresztą film familijny .

➤ Ulubieńcy... Ale co oglądam aktualnie?

Ostatnio przewijają się u mnie głównie dwa seriale- pierwszy to Ania, nie Anna, a dokładniej jej drugi sezon. Kocham go za opowiedzenie historii Ani z Zielonego Wzgórza na nowo, w świetny sposób i ze znakomitą grą aktorską. Z kolei drugi serial to Przyjaciele. Postanowiłam zapoznać się z nim z czystej ciekawości i totalnie przepadłam. Okazał się być idealną produkcją do obejrzenia po ciężkim dniu, dla chwili relaksu i do poprawy humoru. Odcinki nie są zbyt długie, a poczucie humoru doskonale do mnie trafia. Dodatkowo odcinków jest tyle, że starczy mi na długo! 😃

Ania nie Anna serialPrzyjaciele plakat serial

Teraz Wasza kolej- dajcie znać w komentarzu, jakie seriale koniecznie polecilibyście mi do obejrzenia! A może jednak wolicie filmy? Podawajcie tytuły!
Do następnego wpisu 😉
~Weronika





Komentarze

  1. Seril przyjaciele to kultowe sezony:) Ja raczej nie oglądam seriali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam nic z tych seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam żadnego serialu, ale po sesji zamierzam coś pooglądać, więc może wybiorę coś z tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko mam czas, który mogłabym poświęcić na seriale, ale w te wakacje szykujemy się na maraton filmowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem fanką Sherlocka. A co do poleceń - warto obejrzeć Watahę, Twin Peaks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sherlocka uwielbia moja mama i kilka odcinków udało mi się z nią obejrzeć ❤️. „The 100” niestety w ogóle nie przypadło mi do gustu i uważam go za jeden z gorszych seriali :/. „Stranger Things” zaczęłam oglądać, jednak ten serial jest za mroczny dla mnie.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takich luźniejszych seriali polecam ci "One Tree Hill" albo "Younger"
    A poza tym to "Synowie Anarchii", "Prison Break" czy "Zemsta"

    OdpowiedzUsuń
  8. Sherlocka też bardzo lubię, ale za to ta wersja Ani zupełnie mi się nie podoba. O ile sama realizacja (ujęcia itp.) nie jest zła, to scenariusz dość mocno momentami odbiega od książki i za bardzo ją moim zdaniem przerabia. Robiłam o tym kiedyś nawet specjalny post na blogu, bo Anię kocham z całego serca.
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem to podejście, ja z kolei nie jestem jakoś mocno związana z literackim pierwowzorem i właśnie to nowatorskie podejście do tematu bardzo mi odpowiada :)

      Usuń
  9. Stranger things jest GENIALNE <3 Nie mogę się doczekać trzeciego sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. UUUU <3
    Co prawda ST mi się przejadło... Fabularnie drugi sezon mocno kuleje. The 100 wspominam bardzo dobrze ale nie wiem czemu odpadłem przy którymś sezonie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pierwszy sezon ST bardziej przypadł do gustu... Co nie zmienia faktu, że i tak mocno czekam na trzeci! :D A co do Th 100, w przyszłości można wrócić.. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz