NOWOROCZNY BOOK TAG

Ksi膮偶ka i litery scrabble

Witajcie kochani! Sprawa wygl膮da tak: zwykle nie robi臋 postanowie艅 noworocznych. Nie planuj臋 r贸wnie偶 na d艂u偶sz膮 met臋 tego, co przeczytam. W Internecie jednak natrafi艂am niedawno na naprawd臋 dobrze dobrany zestaw pyta艅 dotycz膮cych og贸lnych plan贸w czytelniczych na nowy rok. Niech b臋dzie to dla Was ma艂y pogl膮d na moje preferencje czytelnicze i powie艣ci, kt贸re od dawna czekaj膮 gdzie艣 na przys艂owiowej li艣cie "do przeczytania" 馃槃 Zapraszam!
Wszystkie zdj臋cia pochodz膮 z portalu Lubimy Czyta膰.

➤ 1. Autor, z kt贸rym chcia艂aby艣 rozpocz膮膰 swoj膮 przygod臋 w nowym roku.

Zdecydowanie jest to Stephen King. A偶 trudno w to uwierzy膰, ale nigdy nie mia艂am styczno艣ci z 偶adn膮 tw贸rczo艣ci膮 tego autora. Koniecznie musz臋 to zmieni膰 i przekona膰 si臋, czy tak jak miliony czytelnik贸w, ja tak偶e j膮 pokocham!

 

➤ 2. Ksi膮偶ka, kt贸r膮 chcia艂aby艣 przeczyta膰.

Takich pozycji jest naprawd臋 sporo... Mog臋 jednak z ogromnym przekonaniem wymieni膰 jedn膮, z kt贸r膮 powinnam zapozna膰 si臋 jak najszybciej, a jest to "Labirynt duch贸w" Carlosa Ruiza Zaf贸na. Ostatni tom "Cmentarza zapomnianych ksi膮偶ek" jest jednocze艣nie ostatni膮 powie艣ci膮 autora, kt贸rej jeszcze nie czyta艂am, wi臋c chyba najwy偶szy czas to zmieni膰 馃槉

➤ 3. Klasyk, kt贸ry chcia艂aby艣 przeczyta膰.

Tak si臋 sk艂ada, 偶e w szkolnej bibliotece wypatrzy艂am "Rok 1984" George'a Orwella. Odk膮d us艂ysza艂am o tej pozycji, bardzo chc臋 si臋 za ni膮 zabra膰, wi臋c teraz mam najlepsz膮 ku temu okazj臋!

➤ 4. Ksi膮偶ka, kt贸r膮 chcia艂aby艣 przeczyta膰 po raz kolejny.

Ostatnio wpad艂am na pomys艂 od艣wie偶enia sobie serii o Harrym Potterze. Czyta艂am j膮 tylko raz i to dobre kilka lat temu, wi臋c wiele rzeczy zd膮偶y艂o mi si臋 wymkn膮膰. Co prawda filmy widzia艂am wi臋cej razy, ale to jednak nie to samo 馃槈 Mo偶e to idealny plan na wakacje...?

➤ 5. Wielka ksi膮偶ka, kt贸r膮 chcia艂aby艣 przeczyta膰.

Tutaj stawiam na "Ma艂e 偶ycie" (Hanya Yanagihara). Nas艂ucha艂am si臋 ju偶 tylu opinii m贸wi膮cych o cudowno艣ci tej powie艣ci, 偶e nie spos贸b mi przej艣膰 obok niej oboj臋tnie. Czekam jednak a偶 przyjdzie dla mnie odpowiedni czas na t臋 ksi膮偶k臋, poniewa偶 zdecydowanie nie jest to 艂atwa i lekka lektura.

➤ 6. Autor, kt贸rego chcesz przeczyta膰 wi臋cej ksi膮偶ek w tym roku.

Tym razem co艣 z nurtu new adult. W tym roku zapozna艂am si臋 i zachwyci艂am powie艣ciami Amy Harmon, wi臋c to w艂a艣nie po jej pozosta艂e ksi膮偶ki chcia艂abym si臋gn膮膰 i przekona膰 si臋, czy spodobaj膮 mi si臋 r贸wnie mocno, jak "Prawo Moj偶esza" i "Pie艣艅 Dawida" ♥

➤ 7. Seria, kt贸r膮 chcia艂aby艣 przeczyta膰 (zacz膮膰 i sko艅czy膰).

Pierwsze, co przychodzi mi do g艂owy to "Marzyciel" Laini Taylor. Widzia艂am ju偶 tyle pi臋knych cytat贸w z tej ksi膮偶ki, nas艂ucha艂am si臋 tylu pozytywnych opinii, a w dodatku ok艂adka jest tak cudowna, 偶e ja po prostu musz臋 to przeczyta膰! W dodatku ju偶 nied艂ugo polska premiera drugiego tomu, wi臋c to chyba idealna okazja! ♥


➤ 8. Seria, kt贸r膮 ju偶 zacz臋艂a艣 i chcia艂aby艣 sko艅czy膰 w nadchodz膮cym roku.

Z ca艂kowit膮 pewno艣ci膮 mog臋 stwierdzi膰, 偶e b臋dzie to seria "Szklany tron" (Sarah J Maas). A jest to oczywi艣cie zwi膮zane z premier膮 fina艂owego tomu ju偶 w kwietniu! Nie mog臋 si臋 doczeka膰, aby dowiedzie膰 si臋, co Maas przygotowa艂a jako zwie艅czenie jednej z moich ukochanych serii ♥


A Wy macie jakie艣 plany czytelnicze na przysz艂o艣膰 czy mo偶e raczej jeste艣cie spontaniczni w tym, po co si臋gacie? Jestem pewna, 偶e ka偶dy z Was ma jakie艣 powie艣ci, z kt贸rymi chcia艂by si臋 zapozna膰 pr臋dzej czy p贸藕niej 馃槈 Podzielcie si臋 tytu艂ami w komentarzach!
 ~Weronika

Komentarze

  1. Wiele z wymienionych przez Ciebie pozycji pokrywa si臋 z moimi planami na ten rok. "Marzyciel", "Rok 1984", "Labirynt duch贸w", no i ch臋膰 rozpocz臋cia przygody z Kingiem. :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Super, chyba mamy podobny gust! Mam nadziej臋, 偶e nam obu uda si臋 spe艂ni膰 te plany :)

      Usu艅
  2. Sporo tych ksi膮偶ek sama mam w planach. Jedynie z Orwellem jako艣 za bardzo si臋 nie lubimy :/
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz